Wednesday, May 9, 2012

КОЛАЧ СО ЈАБОЛКА ВО ВАНИЛА КРЕМ

"рецепт за необична торта со јаболка во крем од ванила","recept za neobicna torta so jabolka vo krem od vanila"





СОСТОЈКИ:

 ЗА КОРАТА

125 гр. путер 
250 гр. брашно
60 гр. шеќер
1јајце

ЗА ФИЛОТ

500 мл. млеко
500 мл. хопла
2 жолчки
85 гр. густин
2 л-чки ванилин шеќер
40 гр. шеќер
1кг. јаболка (околу 6 средни јаболка)
4 л-ци исецкани бадеми

ПОДГОТОВКА

Во процесор или миксер ставете ги сите состојки за кората и замесете меко тесто. Тестото исукајте го во дијаметар од 30цм и префрлете ја во претходно намрсен калап бр 24.
Спремниот калап ставете го во фрижидер околу 30 минути .

"рецепт за необична торта со јаболка во крем од ванила","recept za neobicna torta so jabolka vo krem od vanila"








Во меѓувреме во тенџере ставете ги млекото и хоплата заедно со шеќерот и ванилин шеќерот.  измешајте добро и одвојте 10 лажици од течноста. Смесата загревајте ја додека да зоврие.

Во посебен сад изматете ги жолчките и во нив ставете го густинот и добро промешајте. Оваа смеса ставете ја во врелото млеко и варете ја додека да згусне. Исто како пудинг.

Извадете го тестото од фрижидер и врз него ставете ги претходно излупените и исчистени од семки јаболки.

"рецепт за необична торта со јаболка во крем од ванила","recept za neobicna torta so jabolka vo krem od vanila"







Кремот ставете го врз јаболките  и печете во загреана рерна на 180С 30 минути и после покријте ја со алуминиумска фолија и печете уште 15 минути.

Извадете ја од рерна и оставете ја покриена да се олади.  Издекорирајте го колачот со јаболка и крем од ванила со сецкани бадеми и уживајте!!!






0 comments:

Kaj Tanja